27.07.2024
«Հյուսիս-հարավ» մայրուղին կդառնա տարանցիկ միջանցք Պարսից ծոցից դեպի Եվրոպա
16.05.2015
«Հյուսիս-հարավ» մայրուղին կդառնա տարանցիկ միջանցք Պարսից ծոցից դեպի Եվրոպա

Հայաստանը բանակցություններ է վարում դոնորների հետ "Հյուսիս-հարավ" մայրուղու շինարարության մեջ նոր գումարներ ներգրավվելու համար: Այդ մասին ԱԺ-ում մայիսի 15-ին կայացած լսումների ժամանակ հայտարարեց ՀՀ տրանսպորտի և կապի փոխնախարար Արթուր Առաքելյանը: «Մենք այս պահին ուսումնասիրում ենք ֆինանսավորման նոր աղբյուրներ՝ ներդրողների և մասնավոր կառույցների հետ համագործակցության շրջանակներում», - նշել է նա: 556 կմ ընդհանուր երկարություն ունեցող Հյուսիս-Հարավ մայրուղին Հայաստանի տարածքով (Մեղրի-Կապան-Գորիս-Երևան-Աշտարակ-Գյումրի-Բավրա) կապահովի ելք դեպի Սև ծով, Եվրոպա ու Վրաստան: 1միլիարդ դոլար արժողությամբ ծրագիրը պետք է երկրի հյուսիսը՝ Վրաստանի սահմանը կապի Հայաստանի հարավի՝ Իրանի սահմանի հետ, միջազգային բարձր չափանիշներին համապատասխանող տրանսպորտային կոմունիկացիաներով և դուրս բերի համաշխարհային շուկաներ: Ավտոմոբիլային ճանապարհը կլինի բետոնապատ: Նախագծի իրականացման համար Հայաստանն Ասիական զարգացման բանկից ներգրավվել է 500 միլիոն դոլարի վարկ: Եվս 150 միլիոն դոլար կտրամադրի Եվրասիական զարգացման բանկը: Հայկական կողմը ծրագրի կյանքի կոչման համար ներգրավել է նաև 60 միլիոն եվրո՝ Եվրոպական ներդրումային բանկից: Միջանցքի շինարարությունը նախատեսվում է լիովին ավարտին հասցնել 2019թ.-ին: Ինչպես կարծում են ՀՀ իշխանությունները ծրագիրը հետագայում թույլ կտա մեղմել Թուրքիայի և Ադրբեջանի կողմից իրականացվող շրջափակման հետևանքները, դառնալ տարանցիկ երկիր ու միանալ Սևծովյան օղակաձև ճանապարհին: Փոխնախարարը նշել է, որ հայկական կողմը այս պահին բանակցություններ է վարում Իրանի հետ՝ նույնատիպ ավտոմայրուղու կառուցման համար, որը կդառնա Հյուսիս-հարավի շարունակությունը և կբարձրացնի հետաքրքրությունը Պարսից ծոցից դեպի Եվրոպա այդ միջանցքով բեռներ տեղափոխելու համար: Նա նշել է, որ Իրանի որոշակի շրջաններում այդպիսի ավտոմայրուղիների շինարարությունը արդեն ընթացքի մեջ է: Նախորդ տարվա վերջին Ասիական բանկի ղեկավարության հետ հանդիպման ընթացքում քննարկվել է նաև Հայաստանը Վրաստանի հետ կապող ճանապարհների որակի բարձրացման հարցերը: Մասնավորապես, խոսքը գնում էր Բավրա-Բաթումի ճանապարհի արդիականացման մասին, որը ձգվում է Խուլոյի կիրճով: Երկարությունը կազմում է 285 կմ, ինչը 170 կմ կնվազեցնի հեռավորությունը մինչև Բաթումի նավահանգիստ և կնվազեցնի բեռնափոխադրումների ինքնարժեքը:

alexistogel

alexistogel

alexistogel

link alexistogel

alexistogel rtp

link alexistogel

situs alexistogel

alexistogel

alexistogel gacor

alexistogel rtp

alexistogel macau

alexistogel

link alternatif alexistogel

alexistogel

bandar alexistogel

situs alexistogel

bandar alexistogel

alexistogel terpercaya

alexistogel gacor

alexistogel terpercaya

alexistogel

alexistogel

alexistogel

situs alexistogel

alexistogel toto

alexistogel

alexistogel togel slot

slot gacor alexistogel

alexistogel gampang menang

alexistogel online

alexistogel

alexistogel 4d

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

agen togel online

alexistogel 4d

alexistogel slot

alexistogel

alexistogel terpercaya

alexistogel

alexistogel

Slot Dana

Situs Toto Macau

bandar toto macau

Slot Gacor