20.04.2024
Պետբյուջեի ծախսային քաղաքականությունը հիմնված է լինելու հստակ կանոնների վրա. վարչապետ
prev Նախորդ նորություն

2018թ. կանխատեսվում է ՀՆԱ-ի առաջանցիկ՝ 4.5% իրական աճ.

2018թ. կանխատեսվում է 2017թ. համե­մատ ՀՆԱ-ի առաջանցիկ՝ 4.5% իրական աճ, որին հիմնականում կնպաստեն ծառայությունների և արդյունաբերության ճյուղերը: Այս մասին ԱԺ–ում ներկայացնելով ՀՀ 2018թ. պետական բյուջեի նախագիծը հայտարարեց ՀՀ ֆինանսների նախարար Վարդան Արամյանը:


Tert.am-ի փոխանցմամբ, նա նշել է, որ 2018 թ. տնտեսական աճը պայմանավորված կլինի ինչպես ներքին պահանջարկի աճով, այնպես էլ արտաքին զարգացումներով:


Ըստ բյուջեի նախագծի՝ 2018թ. տնտեսական աճի տեմպերի արագացման և տնօրինվող եկամտի աճի պայմաններում կանխատեսվում է սպառման 6.5% իրական աճ: Ընդ որում՝ վերջնական սպառումը կաճի և՛ մասնավոր, և՛ պետական հատվածներում:


Նախարարը նշեց, որ 2018թ. կանխատեսվում է արտահանման` 8.0%, ներմուծման` շուրջ 7.8% իրական աճ: «2018թ. համախառն պահանջարկի շարժիչ է ներքին պահանջարկը՝ սպառման և ներդրումների մասնաբաժինը ՀՆԱ-ում բարելավվելու է»,-ասաց նա:


Արտաքին ապրանքաշրջանառության մասով Արամյանն ասաց, որ 2018թ. ներմուծումը կշարունակի աճել՝ կազմելով շուրջ 10%: 2018 թվականին` գործընկեր երկրների տնտեսական աճին և ՀՀ կառավարության կողմից տնտեսության արտա­հանելի ոլորտում վարվող քաղաքականության ուղղությանը համահունչ, կանխատեսվում է արտահանման շուրջ 11.5% աճ (դոլարային արտահայ­տությամբ):


Նախարարը նշեց, որ ակնկալվում է, որ 2017թ. ՀՆԱ-ի նկատմամբ ընթացիկ հաշվի պակասուրդը կկազմի մոտ 3.2%, իսկ 2018թ. այն կավելանա՝ կազմելով 3.6%: «Պակասուրդի կայուն նվազման հետագիծ կա: Այդ պակասուրդի հաշվին հիմնական մեխը դնում ենք կապիտալ ծախսերի վրա: Այսինքն, եթե ճանապարհ է կառուցվում, մենք գումար ենք ավելացնում, որ հավելյալ արժեք ստեղծի»,- ասաց նա:


Անդրադառնալով բյուջեի եկամուտների կանխատեսումներին` Վարդան Արամյանը տեղեկացրեց, որ «ՀՀ 2018թ. պետական բյուջեի մասին» օրեն­քի նախագծում եկամուտների ընդհանուր գու­մարը ծրագրվել է 1,307.3 մլրդ դրամ` 2017 թ. համար հաստատված 1,210.0 մլրդ դրամի և 2016 թ. փաստացի ստացված 1,135.9 մլրդ դրամ համադրե­լի գու­մար­ների դիմաց: Ակնկալվում է, որ ՀՀ 2018թ. պետական բյուջեի եկամուտներ/ՀՆԱ հա­րա­բե­րակցու­թյու­նը կկազմի 22.3%` 2017թ. համար հաստատված և 2016թ. փաս­­տացի 22.4%-ի դիմաց»,-ասաց նա:


Ըստ բյուջեի նախագծի՝ պետական բյուջեի հարկային եկամուտները և պե­տա­կան տուրքերը 2018 թ. համար ծրագրվել են 1,247.9 մլրդ դրամի չափով: 2018 թ. հարկային եկամուտների և պետական տուր­քե­րի գծով տարեկան ցուցանիշը ծրագրվել է` ըստ նախորդ տարիների հավաքա­գրման և մակ­րո­տնտե­սական մի­ջա­վայրի զարգացման միտումների, տնտեսական գործոնների և վարչա­րա­րական մի­ջոցառումների իրականացումից ակն­կալվող լրա­ցու­ցիչ մուտ­քերի: Ընդ որում` նախորդ տարիների հավաքագրման և մակրոտնտեսական միջավայրի զարգաց­ման մի­տում­ների հիման վրա հարկային եկամուտները և պետական տուրքերը 2018 թ. համար ծրա­գրվել են 1,217.1 մլրդ դրամի չափով, իսկ ըստ տնտեսական գործոնների` (այդ թվում` վարչարարական միջոցառումների իրա­կա­նա­ցումից) 2018 թ. ակնկալվում է հա­վաքագրել 30.8 մլրդ. դրամ:


Օտարերկրյա պետություններից և միջազգային կազմակերպություններից բյուջեի նախագծով 2018 թ. ակն­կալ­վում է ստանալ 35,6 մլրդ դրամի չափով պաշտոնական դրամաշնորհներ: Այլ եկամուտների գծով մուտքերը 2018 թ. համար ծրագրվել են 23.8 մլրդ դրամի չափով:


2018 թ. պետական բյուջեի նախագծով ծախսերի ծավալը ծրագրա­վորվել է շուրջ 1,464.2 մլրդ դրամի չափով: Ծախսերի ամբողջ ծավալի 88.2 %-ը կամ 1,291.8 մլրդ դրամը բա­ժին է ընկ­նում ըն­թացիկ ծախսերին, 11.8 %-ը կամ 172.4 մլրդ դրամը՝ ոչ ֆինանսական ակտիվ­ների գծով զուտ ծախ­սերին:


Նախարարը նշեց, որ ընդհանուր աշխատավարձի ֆոնդը 3 մլրդ դրամով կկրճատեն. դրա ազդակն այն է, որ Կառավարությունը փորձում է վերաիմաստավորել իր քաղաքականությունը` «միաժամանակ հասկանալով, որ մարդ կրճատելը վատ է»:


Նախարարը խոսեց նաև կառավարության որդեգրած «Ոսկե կանոն» գաղափարախոսության մասին, ըստ որի` պետք է ջանքեր գործադրեն, որ ընթացիկ ծախսերը ֆինանսավորվեն եկամուտների հաշվին, այսինքն՝ պարտք վերցնեն, ուղղեն կապիտալ ներդրումներին, որից էլ ստացած եկամուտներով ընթացիկ ծախսերը փակվեն:


Նախարարն ասաց, որ գնալով աճում են պետական պարտքի սպասարկման ծախսերը: Ըստ Արամյանի՝ բյուջեի ծախսերի հիմնական ուղղվածության մաս են կազմում պարտքի սպասարկումը, անվտանգությանն ուղղված ծախսերը, սոցիալական ուղղվածությանը ևս: Ըստ նրա՝ սոցիալականը բավական մեծ բաժին է կազմում, ինչը փոփոխության կարիք ունի:


Խոսելով պարտքի աճի մասին`նախարարն ասաց, որ երկու տնտեսական ցնցման արդյունքում ունեցել ենք պետական պարտքի աճ ՀՆԱ-ի նկատմամբ: Ըստ Արամյանի՝ 2018թ-ին պետական պարտքը պետք է աճի, բայց համեստ տեմպերով, քան ճգնաժամի ժամանակ: «Մենք հիմա ներկայացնում ենք բյուջե, որով ՀՆԱ-պարտք հատվածը նախագծել ենք շրջել դեպի ներքև»,-ասաց նախարարը, ապա հավելեց, որ սա որոշակի զգայունություն ունի փոխարժեքների տատանման նկատմամբ:


«Կառավարության պարտքը անվանական առումով աճում է, բայց ՀՆԱ-ի մասով 1%-ային կետով նվազում է: Սպասարկումների մեծ մասը գնում է դրամային պարտատոմսերի սպասարկմանը»,-ասաց նա և հավելեց, որ դրանով հանդերձ մենք լինելու ենք նվազ պարտք ունեցող երկրների ցանկում:

Մինչև տարեվերջ կստորագրի հայ-ռուսական համաձայնագիրը՝ ՀՀ-ին $100 մլն վարկ տրամադրելու մասին
Հաջորդ նորություն next
 Ադրբեջանի ԱԳՆ խոսնակը հերթական մեղադրանքներն է հնչեցրել Ֆրանսիայի հասցեին
19.04.2024
Ադրբեջանի ԱԳՆ խոսնակը հերթական մեղադրանքներն է հնչեցրել Ֆրանսիայի հասցեին

alexistogel macau

alexistogel

link alexistogel

situs alexistogel

alexistogel rtp

situs alexistogel

link alternatif alexistogel

alexistogel gacor

bandar alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel terpercaya

alexistogel gacor

alexistogel

alexistogel 4d

alexistogel

alexistogel

alexistogel gacor

alexistogel terpercaya

agen togel online

link alexistogel

alexistogel toto

alexistogel

alexistogel rtp

situs alexistogel

bandar alexistogel

alexistogel

link alexistogel

alexistogel

alexistogel togel slot

alexistogel

alexistogel online

alexistogel

alexistogel gampang menang

alexistogel 4d

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

slot gacor alexistogel