26.04.2024
Ավիախմբավորումների ստեղծումը ՀԱՊԿ-ի համարժեք պատասխանն է Կենտրոնական Ասիայում իսլամական ծայրահեղականության աճին
prev Նախորդ նորություն

Վրաստանում բուռն քննարկումներ են ընթանում աբխազական երկաթգծի վերագործարկման շուրջ

Աբխազիայում երկաթգծի վերականգնման աշխատանքները բավականին կոշտ արձագանք են գտնում Թբիլիսիում: Պաշտոնական հայտարարություններին զուգահեռ, որոնք քննադատում են այդ գործողությունները, վրացական հասարակությունում կրկին անգամ սկսվել են քննարկումներ այդ հարցի շուրջ:

«Ի՞նչ նպատակներ ունի վրացական կառավարությունը: Աբխազիայի վերամիավորումը միասնական վրացական տարածք: Այդպիսի բանակցությունների դեպքում, օրինակ անգամ միայն աբխազների հետ, դա կլիներ այդպիսի վերամիավորման հեռանկարային օրինակներից մեկը: Գլոբալիզացիայի դարաշրջանում սահմանները դառնում են պայմանական: Իսկ մարդիկ ձգտում են այնտեղ, որտեղ շատ բարիքներ ու ազատություններ կան: Սակայն ամեն ինչ կախված է կվալիֆիկացիայից՝անհրաժեշտ է ռազմավարական և շատ զգուշավոր մոտեցում այդ հարցում: Պետք է ձգտել այն գտնել: Բղավոցների քաղաքականությամբ, թե մենք չենք խոսելու աբխազական խամաճիկների հետ, ոչ մի արդյունքի հնարավոր չէ հասնել»,-նշել է տնտեսական հարցերով փորձագետ Գիյա Խուխաշվիլին, փոխանցում է ekhokavkaza.com-ը:

Անկախ փորձագետ Զաալ Անջափարիձեի խոսքով, պարզություն չկա շատ հարցերում: Օրինակ, ինչպես է կոչվելու այն պայմանական սահմանը, որը հատելու է երկաթգիծը՝կլինի դա Վրաստանի ու ՌԴ-ի կողմից ճանաչված Աբխազիայի կամ Վրաստանի ու ՌԴ-ի սահմանը՝Փսոու գետի վրա, ինչպես է իրանացվելու մաքսային վերահսկողությունը:

Այդ երկաթգիծը չի գործում 1992թ.-ից, երբ վրաց-աբխազական հակամարտության ժամանակ պայթեցվել է Ինգուրի գետի վրա գտնվող կամուրջը: Արդեն երկու տասնամյակից ավելի է երկաթգծային հաղորդակցության հարցը ամենաակտուլներից է, առնվազն ընդհանուր տարածաշրջանի համար: Երկաթգի վերաբացման հարցը այսօր Թբիլիսիի ձեռքում է, որը չի ցանկանում վերաբացել հաղորդակցությունը ՌԴ-ի հետ Աբխազիայի ու Հարավային Օսիայի խնդիրների պատճառով: Աբխազական հատվածի բացումը ռազմավարական նշանակություն ունի Հայաստանի հաամր, քանի որ դա ամենակարճ և էժան ճանապարհն է դեպի ՌԴ և փաստացի չեզոքացնում է Ադրբեջանի կողմից Հայաստանի շրջափակումը:

Հայաստանի տրանսպորտի և կապի նախարարի առաջին տեղակալ Արթուր Առաքելյանի խոսքով, այդ հարցը ոչ այնքան տնտեսական, որքան քաղաքական բնույթ ունի:Նրա խոսքով, մեծ ֆինանսավորում է անհրաժեշտ, քանի որ այդ երկաթգիծը չի գործել ավելի քան քսան տարի, առկա են նաև մի շարք վնասված հատվածներ: Առաքելյանը նշել է, որ երկաթծի վերաբացման դեպքում խոսքը գնում է մեծ օգուտների մասին:Նրա խոսքով, այսօր ՌԴ-ի, այդ թվում ՌԴ-ի տարածաշրջանների հետ հաղորդակցությունը բավականին դժվար է, քանի որ լաստանավ է օգտագործվում, որպեսզի բեռները տեղափոխվեն, ինչի հետևանքով տեղափոխվող ապրանքների գինը թանկանում է:

Նշենք, որ այսօր երկաթգծի վերականգնամ համար Օչամչի կայարանանց մինչր Ինգուրի գետ Աբխազիայում աշխատանքներ են իրականացնում ՌԴ-ի մոտ 500 երկաթգծային զորքերի աշխատակիցներ և ավելի քան 50 միավոր հատուկ տեխնիկա:
Վերլուծաբան. Իրանի և Ադրբեջանի հարաբերությունները հեռու են բարելավվելուց
Հաջորդ նորություն next

alexistogel

alexistogel

alexistogel

link alexistogel

alexistogel rtp

link alexistogel

situs alexistogel

alexistogel

alexistogel gacor

alexistogel rtp

alexistogel macau

alexistogel

link alternatif alexistogel

alexistogel

bandar alexistogel

situs alexistogel

bandar alexistogel

alexistogel terpercaya

alexistogel gacor

alexistogel terpercaya

alexistogel

alexistogel

alexistogel

situs alexistogel

alexistogel toto

alexistogel

alexistogel togel slot

slot gacor alexistogel

alexistogel gampang menang

alexistogel online

alexistogel

alexistogel 4d

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

agen togel online