29.03.2024
«Վերադառնալ բանակցային սեղանի շուրջ». ԱՄՆ-ի կոչը ԼՂ հակամարտության կողմերին
prev Նախորդ նորություն

Նորություններ գործընկերներից

«Էյֆորիան շուտով կանցնի». Կդառնա, արդյոք, Ադրբեջանը տարածաշրջանային լոգիստիկ հանգույց

Բաքու–Թբիլիսի–Կարս և ՌԴ–Ադրբեջան–Իրան երկաթգծերի կյանքի կոչման հետ կապված ուշացումները կապված են առաջին հերթին այդ նախագծերի շահավետության հետ։ Այդ մասին EADaily–ի հետ զրույցում հայտտնել է ադրբեջանցի տնտեսագետ Ֆիքրեթ Մամեդովը։

Նա սկզբից դժվարանում էր բացատրել ՌԴ–Ադրբեջան–Իրան նախագծի հետ կապված ուշացումները` պատճառաբանելով, որ չունի բավարար տեղեկություններ։

«ՌԴ–Ադրբեջան–Իրանի մասին չեմ ասի` չգիտեմ»,–նշել է նա ու հավելել, որ հավանաբար Աստրախան–Բանդեր Աբբաս (Իրանի նավահանգիստ) ծովային նավիգացիան բավականին արդյունավետ է աշխատում ու հարցականի տակ է դնում երկաթգծի արդյունավետությունը։

«Իրանի մասնաբաժինը ՌԴ–ի հետ առևտրում կազմում է մոտ 0.5%։ Եվ հարց է ծագում` ինչքանով է պետք երկաթգծային կապն այդ ապրանքաշրջանառությունը սպասարկելու համար»,–նշել է նա։

Ինչ վերաբերվում է Բաքու–Թբիլիսի–Կարսին, ապա առկա են բազմաթիվ խնդիրներ` էկոլոգիական հարցեր Վրաստանում, շինարարությունը բարդ տեղանքում, կոռուպցիա և այլն։

Նա հավելել է, որ դեռևս պարզ չէ, թե ինչքանով տնտեսապես շահավետ կլինի այդ նախագիծը` էյֆորիան շուտով կնվազի այդ երկաթգծի բացման հետ կապված։

Կախա Կալաձեն հրաժարական է տվել
Հաջորդ նորություն next
 Ադրբեջանական լրատվամիջոցներում Հայաստանի հասցեին հնչող սպառնալիքներն անընդունելի են. Կլաար
25.03.2024
Ադրբեջանական լրատվամիջոցներում Հայաստանի հասցեին հնչող սպառնալիքներն անընդունելի են. Կլաար