16.04.2024
Դատապարտում ենք վանդալիզմի դրսևորումները. վարչապետի խոսնակ
prev Նախորդ նորություն

Շուտով կարող է ավիաշուկա մուտք գործել հայկական ավիաընկերություն. Տաթևիկ Ռևազյան

Շուտով կարող է ավիաշուկա մուտք գործել հայկական ավիաընկերություն: Այս մասին դեկտեմբերի 3-ին Ազգային ժողովում հայտարարեց Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեի նախագահ Տաթևիկ Ռևազյանը՝ ներկայացնելով «ՀՀ պետական տուրքի մասին» օրեքում փոփոխություններ ու լրացումներ կատարելու օրիանգիծը:


Ռևազյանի խոսքով, ավիաշուկայի զարգացման նպատակով բանակցությունները շարունակվում են արտասահմանյան ավիաընկերությունների հետ: Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեի նախագահն Ազգային ժողով էր եկել «լավ լուրով».


«Շուտով կարող է շուկա մուտք գործել հայկական ավիաընկերություն: Արդեն իսկ հայտը ներկայացված է: Տեղական փոխադրողի հայտ ներկայացրած ընկերության հետ քննարկվել է այս օրենսդրական նախաձեռնությունը, և իրենք ողջունում են շուկայում մրցակցության խթանմանն ուղղված մեր քայլերը, քանի որ այն ստիպելու է իրենց ավելի լավ աշխատել»,- ասաց նա՝ հավելելով, որ նպատակ ունեն առաջկայում հանել նաև օդի տուրքը բոլոր ավիաընկերությունների համար:


«Մեզ ժամանակ է պետք, որ ապացուցենք՝ օդի տուրքը հանելով մենք իրոք խթանում ենք նոր ուղղություններ և իսկապես շուկան զարգանում է: Այս պարագայում մեր պետական բյուջեն չի վնասվում, բայց միաժամանակ հնարավորություն ենք ունենում ապացուցել, որ սա աշխատող տարբերակ է»,- ասաց Ռևազյանը:


2018-ին «օդի տուրքից» պետբյուջեն ստացել է 12 մլրդ դրամ:


Ռևազայանն օրենսդիրներին առաջարկում է «ՀՀ պետական տուրքի մասին» օրենքը լրացնել նոր կետով. «Գաղափարն այն է, որ մենք խթանում ենք նոր ուղղություններ, որոնք չեն սպասարկվել վերջին 12 ամիսների ընթացքում: Մեր նպատակն է, որ նոր ուղղություններ սպասարկող ավիաընկերությունները, որոնք պետությունից ստացել են արտոնություն, սեզոնայնությունից ելնելով՝ ժամանակավորապես չփակեն այդ ուղղությունները»:


Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեն ավիաընկերություններից պահանջում է արտնություն ստանալիս իրականացնել իրենց չվերթները ողջ տարվա ընթացքում:


«Եթե ավիաընկերույթունը ցանկանում է մուտք գործել ավիաշուկա այն ժամանակ, երբ իր համար առավել արդյունավետ է, և փակել այդ ուղղության սպասարկումը ձմեռվա ընթացքում, ապա ինքն արտոնություն չի ստանա»,- պարազաբանեց Ռևազյանը:


Արտոնությունը տրվում է երեք տարի ժամկետով՝ ևս երկու տարի երկարաձգելու հնարավորությամբ: «Սա հաշվարկվում է ամիսների նվազման կարգով՝ սկսած տվյալ ուղղությամբ առաջին ավիաընկերության առաջին թռիչքի մեկնարկից: Այսինքն, եթե ավիաընկերությունը որոշի սպասարկել, օրինակ Երևան-Ամստերդամ ուղղությունը, որն այժմ չի սպասարկվում, ապա այն կարող է օգտվել տվյալ արտոնությունից: Եթե վեց ամսից էլ մեկ այլ ավիաընկերություն որոշի սպասարկել տվայալ ուղղությունը, այն ևս կարող է օգտվել այդ արտոնությունից, բայց երկուսուկես տարվա համար», - ասաց նա:


Այս նոր կարգավորումների նապատակն է վերացնել շուկայում նոր ուղղությունների սպասարկման համար մենաշնորհային արտոնություններ ստանալու ռիսկը․ «Մենք այսպես վերացնում ենք այն ռիսկը, որ մի ընկերություն կարող է մտնել շուկա, բացել տաս նոր ուղղություններ և դառնալ միակ ավիաընկերությունը, որ տվյալ ուղղություններով ստանում է արտոնություն»։


Ըստ բանակցությունների հաստատված արդյունքների՝ առաջին տարում Հայաստանի օդանավակայաններում ուղևորահոսքը կաճի շուրջ 300 000 ուղևորով: Նոր կարգավորումները միայն նպաստելու են այս ցուցանիշի բարելավմանը, , վսահեցնում է Ռևազյանը․ «Հաշվի առնելով, որ մեր ընդհանուր ուղևորահոսքը «Զվարթնոց» և «Շիրակ» օդանավակայաններում կազմում է մոտ 2,9 մլն ուղևոր, սա բավականին տպավորիչ թիվ է»:


Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեի հաշվարկներով առաջիկա երեք տարվա ընթացքում միայն զբոսաշրջության զարգացումը կնպաստի Հայաստանում հազարավոր նոր աշխատատեղերի ստեղծմանը: Միաժամանակ, միլիոնավոր դոլարներ կվաճարվեն պետական բյուջե հարկերի տեսքով, կզարգանան ենթակառուցվածքները, կբարելավվի ներդրումային միջավայրն ու կխթանվի հայաստանցի գործարարների մուտքը միջազգային շուկաներ:


Ավիաշուկայում արտոնությունների ստացման մասին առավել ակտիվ սկսեցին խոսել Ryanair լոուքոստեր ավիաընկերության մուտքի մասին հայտարարությունից հետո, որը տեղի կունենա 2020-ի սկզբին: Այդ ժամանակ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը նշեց, որ բոլոր այն ուղղությունների համար, որոնցով վերջին մեկ տարվա ընթացքում Երեւանից կամ Գյումրիից թռիչքներ չեն իրականացվել, կառավարությունը պարտավորվել է վերացնել «օդի տուրքը», իսկ Գյումրիի պարագայում գործելու են նաև լրացուցիչ ֆինանսական խթաններ: Փաշինյանը շեշտեց, որ սա բաց առաջարկ է, որից կարող են օգտվել տեղական և օտարերկրյա բոլոր ավիաընկերությունները:


 

Էդ մարդն ուղղակի չգիտի, թե Գրիբոյեդովն ով է. Ալեն Սիմոնյան
Հաջորդ նորություն next
 Գերմանիայում ՀՀ դեսպանը բողոքել է Ռուսաստանից և գովել Եվրամիությանը
16.04.2024
Գերմանիայում ՀՀ դեսպանը բողոքել է Ռուսաստանից և գովել Եվրամիությանը

alexistogel macau

alexistogel

link alexistogel

situs alexistogel

alexistogel rtp

situs alexistogel

link alternatif alexistogel

alexistogel gacor

bandar alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel terpercaya

alexistogel gacor

alexistogel

alexistogel 4d

alexistogel

alexistogel

alexistogel gacor

alexistogel terpercaya

agen togel online

link alexistogel

alexistogel toto

alexistogel

alexistogel rtp

situs alexistogel

bandar alexistogel

alexistogel

link alexistogel

alexistogel

alexistogel togel slot

alexistogel

alexistogel online

alexistogel

alexistogel gampang menang

alexistogel 4d

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

slot gacor alexistogel

Alexistogel

Alexistogel

Alexistogel