26.04.2024
Ղարաբաղ-Ադրբեջան սահմանին վաղը ԵԱՀԿ-ն դիտարկում կանցկացնի Մարտունու շրջանից
prev Նախորդ նորություն

Բաքու-Թբիլիսի երկաթգիծը գործարկվել է, սակայն մեկ բեռնափոխադրում է կատարվել

Մեկ ամիս առաջ` հոկտեմբերի 30-ին, Ադրբեջանի, Վրաստանի, Ղազախստանի եւ Թուրքիայի առաջնորդները հանդիսավոր բացեցին Բաքու-Թբիլիսի-Ախալքալաք-Կարս երկաթգիծը:

Սակայն այդ օրվանից ընդամենը մեկ բեռնափոխադրում է կատարվել՝ Բաքվից թուրքական Մերսին նավահանգիստ: Ընդ որում, փոխադրումը 4 օր է տեւել: Ըստ ադրբեջանական լրատվամիջոցների տվյաների՝ Ղազախստանից կորեկաձավարով բեռնված երկրորդ գնացքը շուտով պատրաստվում է երկաթգծով տեղափոխվել:

DW-ն պարզել է, ինչու երկաթգիծը, որի շինարարության համար ավելի քան 1 մրդ դոլար է ծախսվել, մինչ այժմ չի գործում եւ ինչպիսին են նրա օգտագործման հեռանկարները:

Վրաստանի իշխանությունները չեն հոգնում միջազգային շրջանակներում իրենց տարանցիկ ներուժը գովազդելուց, մասնավորապես, Բաքու-Թբիլիսի-Ախալքալաք-Կարս ճանապարհը՝ փորձելով հնարավորինս շատ բեռներ եւ ուղեւորներ ներգրավել:

Այսպես, նոյեմբերի 28-29-ը Թբիլիսիում կայացած «Նոր մետաքսի ճանապարհի» համաժողովում վարչապետ Գեորգի Կվիրիկաշվիլին նշել է, որ Եվրոպա եւ Ասիա երկաթուղային բեռնափոխադրումները երկու անգամ ավելի քիչ են տեւում, քան ծովով եւ մատնանշել է այլընտրանքային՝ Վրաստանի տարածքով ճանապարհը՝ շրջանցելով Ռուսաստանը:

Նախագծի լուրջ ներուժը որեւէ մեկի կողմից կասկածի տակ չի դրվում, բայց միայն ժամանաը ցույց կտա՝ արդյոք այն կկարողանա տրանսպորտային միջանցքների շուկայում իր տեղը գրավել, DW-ին պարզաբանել են փորձագետները:
Ըստ Թբիլիսիի պետհամալսարանի Տնտեսագիտության միջազգային դպրոցի տնօրեն Էրիկ Լիվնիի՝ ադրբեջանական կողմն արդեն երկաթգծի օգտագործման համար տարբեր երկրների հետաքրքրվածությունն է առաջացրել:

Երկաթգծի լիարժեք գործարկմանը տեխնիկական խնդիրներն են խոչընդոտում, մասնավորապես շինարարության ժամանակ երկու չափի՝ խորհրդային եւ եվրոպական ռելսեր են օգտագործվել: Ախալքալաքում այդ երկու տեսակի ռելսերը միանում են եւ այդ կայարանում գնացքների անիվների փոփոխման վրա շատ ժամանակ է ծախսվում:

Տրանսպորտային միջանցքի հետազոտության կենտրոնի տնօրեն Պաատա Ցագարեյշվիլիի խոսքով՝ ծրագրի շահութաբերությունը կարելի է գնահատել միայն 2-3 տարի հետո: Մինչ այդ, ըստ նրա, անհրաժեշտ է լուծել մի շարք խնդիրներ, որպեսզի երկաթգիծն ամբողջությամբ աշխատի:

Մասնավորապես, ապրանքների տեղափոխման պայմանագրեր ստորագրել եւ ընդհանուր սակագնային քաղաքականություն մշակել:

Ցագարեյշվիլիի խոսքով՝ նոյեմբեր ամսվա ընթացքում Ղազախստանը, Վրաստանը, Ադրբեջանը եւ Թուրքիան բանակցություններ են վարել սակագների վերաբերյալ: Փորձագետը նշում է, որ կարեւոր է ավելի գրավիչ պայմաններ առաջարկել, քան Ռուսաստանով ավտոմայրուղու վրա գործողներն են, որպեսզի բեռները հենց Վրաստանով անցնեն: Իսկ երկաթգծով ճանապարհն ամեն դեպքում ավելի կարճ է:

Նախագծի մասնակիցները մեծ հույսեր են կապում Չինաստանի հետ, որն, ըստ երեւույթին, շահագրգռված է երկաթգծով, բայց դեռ վերլուծում է, թե որքանով է այդ ճանապարհը շահավետ իր համար: Ըստ Ցագարեյշվիլիի, եթե հաջողվի լուծել այդ խնդիրները, երկաթգիծը լիարժեք կաշխատի եւ կկարողանա տարեկան 3-4 միլիոն բեռ տեղափոխել: Եվ միայն դրանից հետո, ըստ փորձագետի, հնարավոր կլինի երկաթգիծը հաջողված ծրագիր համարել:

Ալիևի մերձավորների ծաղկուն բիզնեսը Վրաստանում. հյուրանոցներ, առանձնատներ, ռեստորաններ
Հաջորդ նորություն next

alexistogel

alexistogel

alexistogel

link alexistogel

alexistogel rtp

link alexistogel

situs alexistogel

alexistogel

alexistogel gacor

alexistogel rtp

alexistogel macau

alexistogel

link alternatif alexistogel

alexistogel

bandar alexistogel

situs alexistogel

bandar alexistogel

alexistogel terpercaya

alexistogel gacor

alexistogel terpercaya

alexistogel

alexistogel

alexistogel

situs alexistogel

alexistogel toto

alexistogel

alexistogel togel slot

slot gacor alexistogel

alexistogel gampang menang

alexistogel online

alexistogel

alexistogel 4d

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

agen togel online