6.03.2025
Լուսանկարը` primeminister.am
prev Նախորդ նորություն

Նիկոլ Փաշինյանը քննադատել է կրթական համակարգը և կոչ արել փոխել այն

Լուսանկարը` world-schools.com
Լուսանկարը` world-schools.com

Հայաստանի վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը սուր քննադատությամբ է հանդես եկել երկրում գոյություն ունեցող կրթական համակարգի վերաբերյալ՝ ընդգծելով բարձրագույն կրթության և շրջանավարտների աշխատանքի տեղավորման մոտեցման մեջ արմատական փոփոխությունների անհրաժեշտությունը։


Մարտի 6-ին կառավարության նիստի ժամանակ նախարարների կաբինետի ղեկավարը հայտարարեց, որ հայկական կրթական համակարգը նշանակալի բարեփոխումների կարիք ունի՝ հիմնվելով միջազգային փորձի վրա։


«Էդ մեր մոտ է, որ վերջին զանգից միանգամից գնում են բուհ։ Աշխարհում գեփիեր հասկացություն կա, աշխարհում կամավորության հասկացություն կա, որը բուհ ընդունվելու համար կրեդիտ է», — նշեց Փաշինյանը՝ մատնանշելով այս պրակտիկաների ներդրման անհրաժեշտությունը Հայաստանում։


Վարչապետը ընդգծեց, որ ներկայիս մոդելը, երբ դպրոցի շրջանավարտները իրենց դիպլոմը ստանալուց անմիջապես հետո իրենց պատրաստված մասնագետներ են համարում, ոչ իրատեսական է։ Նա նաև անդրադարձավ հայկական հասարակությունում չվճարվող աշխատանքի նկատմամբ վերաբերմունքի խնդրին. «Մեզ մոտ էդ ո՞ր ծնողը կթողնի, երեխան անվճար աշխատի։ Ո՞նց, անվճար գնաք աշխատե՞ք, ինչ-որ մեկի համար քոծությունը անե՞ք, ո՞նց կարելի է այդպիսի բան անել»։


Արտերկրում ուսանողների ուսման պետական աջակցության քննարկման համատեքստում Փաշինյանը պնդեց. «Ես կտրականապես դեմ եմ, երկու տարի առնվազն պիտի ընկերությունում աշխատած լինի, ընկերությունը պետք է ցույց տա, որ ինքը ներդրում է արել այդ աշխատողի վրա աշխատավարձի տեսքով, եկամտային հարկի տեսքով և հիմա ուզում է իր ներդրումը դարձնի շարունակական»։


Կառավարության ղեկավարը նաև ուշադրություն հրավիրեց Հայաստանում տարածված անընդհատ կրթության պրակտիկայի վրա. «Աշխարհում բակալավրից հետո միանգամից մագիստրատուրա գնալու կուլտուրան այդպես շատ տարածված չէ։ Մարդիկ մի հատ պաուզա են վերցնում, մի հատ ուզում են հասկանալ, այս մասնագիտությունը ինչ է, աշխատանքի շուկան ինչ է»։


Վարչապետի խոսքով, Հայաստանում կրթության շարունակականությունը հասկացվում է այլ կերպ. «Էդ մեզ մոտ է, որ երբ ասում ենք՝ կրթության շարունակականություն, մենք հասկանում ենք, որ զրո դասարանում շնչում ես, ակադեմիկոսի կարգավիճակում արտաշնչում ես։ Կներեք, դա աբսուրդ է, և դրա համար է, որ ունենք այն, ինչ որ ունենք՝ տոննաներով դիպլոմներ, ֆուռերով դիպլոմներ, բայց որ իրականության մեջ ուզում ես հասկանաս ինչ է կատարվում, այդքան էլ տենց չի»։