24.11.2024
Հայաստանի մթնոլորտային օդում ազոտի երկօքսիդը նվազել է
prev Նախորդ նորություն

Դպրոցներում ու քոլեջներում քննություններ չեն լինի. բուհերում վիճակն այլ է. նախարար (վիդեո)

Կորոնավիրուսային իրավիճակով պայամանավորված Հայաստանի հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում չեն իրականացվի ավարտական քննություններ։ Այս մասին Ֆեյսբույան ուղիղ եթերում հայտարարել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի եւ սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանը:


Նրա խոսքով, դպրոցներում փոխադրական ու ավարտական քննություն չեն նախատեսվում, իսկ 4-րդ եւ 9-րդ դասարանցիների կիսամյակային եւ տարեկան արդյունքները կամփոփվեն մինչեւ մարտի 13-ի եւ էլեկտրոնային մատյանում այս օրերին նշանակված գնահատականների հիման վրա: «Դրանք կհամարվեն քննական, աշակերտներն էլ կտեղափոխվեն մյուս աստիճան», - ասել է նախարարը։


Նրա խոսքով, փոխադրական քննություններ չեն լինի նաեւ ավագ դպրոցի 10-րդ եւ 11-րդ և ավարտական 12-րդ դասարաններում, իսկ ամփոփումը կլինի նույն մեթոդով։


Այն աշակերտները, որոնք, ինչպես նշեց նախարարը, ավարտական քննությունները հանձնել է նախորդ տարվա դեկտեմբերին, հնարավորություն կունենան պահպանելու քննության արդյունքը կամ ցանկության դեպքում այն ամփոփել այդ կիսամյակում նշանակված գնահատականներով։


«Այս ամենը վերաբերում է նաեւ քոլեջներին, որտեղ կգործի նույն մեխանիզմը, ինչ դպրոցներում։ Եթե սովորողը չունենա գնահատական այս կիսամյակի ընթացքում, կպահպանվի նախորդ կիսամյակի արդյունքը։ Դիպլոմները կտրվեն մինչեւ հունիսի 5-ը», - ընդծել է Արայիկ Հարությունյանը՝ նշելով, որ գործողությունների հիմքնում սովորողների շահերի պաշտպանությունն է:


«Ավարտականների դեպքում մենք ունենք շատ կարեւոր անվտանգային խնդիր՝ զորակոչի խնդիրը, մենք այնպես ենք անում, որ որեւէ ձեւ զորակոչին չխոչընդոտենք եւ խնդիրներ չստեղծենք։ Մեզ համար առաջնայինը եղել է դա, որ զորակոչին վնաս չտանք», - ասել է նախարարը:


Ինչ վերաբերում է բուհերում ավարատական քննությունների կազմակերպմանը, ապա այս կրթական հաստատությունները գործելու են իրենց ինքանավարության սահմաններում: «Քննարկում է եղել ռեկտորների հետ, եւ համալսարաններն առանձին կընտրեն անցկացման ձևը», - ասել է նախարարը՝ հղում անելով բուհերի ինքնավարության սկզբունքին: