26.04.2024
Դեսպան. 10 տարվա ընթացքում Ադրբեջանի և ԵՄ միջև առևտրաշրջանառությունը աճել է 28% -ով
prev Նախորդ նորություն

Արևմուտքը դիվիդենտներ է քաղում Թուրքիա-Վրաստան-Ադրբեջան միջանցքից

Բաքուն, Թբիլիսին և Անկարան պայմանավորվել են խորացնել համագործակցությունը էներգետիկայի ոլորտում, ասված է Ադրբեջանի, Թուրքիայի և Վրաստանի ԱԳՆ ղեկավարների՝ Թբիլիսիում կայացած եռակողմ հանդիպման արդյունքներով ընդունված համատեղ հայտարարության մեջ:


Իր հերթին Թուրքիայի ԱԳ նախարար Մևլութ Չավուշօղլուն հայտարարել է, որ Թուրքիան նպատակ ունի խորացնել հարաբերությունները Վրաստանի և Ադրբեջանի հետ՝ էներգետիկայի, տրանսպորտի, առևտրի, կրթության, տուրիզմի ոլորտներում:


Թուրքիա-Վրաստան-Ադրբեջան էներգետիկ-տրանսպորտային, լոգիստիկ միջանցքն իր մեջ կրելով պանթուրքիստական բնույթ՝ Անկարայի ազդեցության տարածում ու ամրապնդում Կովկասում և Կենտրոնական Ասիայում, օգտագործվում է նաև Արևմուտքի՝ ԱՄՆ-ի և ԵՄ-ի կողմից, ինչպես նաև Չինաստանի:


Թուրքիայի համար Վրաստանի տարածքը պլացդարմ է դեպի եղբայրական Ադրբեջան և թյուրքախոս Կենտրոնական Ասիա, որտեղ առկա են նավթի, գազի մեծ ռեսուրսներ, ինչպես նաև այդ երկրները ցանկանում են իրենց էներգակիրներն արտահանել դեպի Արևմուտք, և այդ առումով Ադրբեջանը վերածվում է տրանսպորտային-էներգետիկ կամրջի՝  Անկարայի և Կենտրոնական Ասիայի երկրների համար:


Անկարան, խորացնելով ու զարգացնելով Թուրքիա-Վրաստան-Ադրբեջան միջանցքը, վերածվում է կարևորագույն էներգետիկ տրանզիտ երկրի Արևմուտքի համար: Հարավային գազային միջանցքը, TANAP-ը, Բաքու-Թբիլիսի-Ջեյհան նախագծերն անցնում են այդ երկրների տարածքով:


Արևմուտք-ՌԴ գեոպոլիտիկ հակամարտության պարագայում ԱՄՆ-ի ու ԵՄ-ի համար կարևոր է դառնում Թուրքիա-Վրաստան-Ադրբեջան միջանցքի անխափան աշխատանքը, որպեսզի նրանք կարողանան ստանալ Կասպից ծովի էներգակիրները, իսկ ապագայում Տրանսկասպյան գազամուղի շնորհիվ հնարավոր է թուրքմենական գազը հայտնվի եվրոպական շուկայում՝ նվազեցնելով ԵՄ-ի գազային կախվածությունը Մոսկվայից:


Ինչ վերաբերվում է Չինաստանին, ապա Պեկինի համար կարևոր է Մետաքսի ճանապարհի շրջանակներում ունենալ ելք դեպի Կովկասի տարածաշրջան Տրանսկասպյան միջանցքի շնորհիվ, որն անցնում է Ղազախստանով, Ադրբեջանով, Վրաստանով դեպի Թուրքիա, Սև ծով և ԵՄ:

Չինաստանի համար գեոպոլիտիկ հետաքրքրություն է ներկայացնում Ադրբեջան-Վրաստան-Թուրքիա միջանցքը, որը թույլ կտա չինական ապրանքներն արտահանել թե՛ տվյալ տարածաշրջան՝ Կովկաս, Թուրքիա, Սև ծովի երկրներ, թե՛ ԵՄ:


Թուրք-ադրբեջանական տանդեմը Վրաստանի տարածքում կյանքի կոչելով էներգետիկ՝ գազամուղ, նավթամուղ, ավտոմայրուղիներ, երկաթգիծ և այլ նախագծեր, նպատակ ունի մեկուսացնել Հայաստանին տարածաշրջանում, ինչպես նաև ավելացնել պանթուրքիստական ծրագրի կյանքի կոչման շանսերը:


Թուրքիա-Վրաստան-Ադրբեջան միջանցքը սպասարկում է Թուրքիայի, Արևմուտքի, Չինաստանի շահերը: Չնայած այդ միջանցքն Արևմուտքի համար ունի հակառուսական բաղադրիչ, սակայն Մոսկվան կարողանում է խելացի կերպով օգտվել այդ ծրագրից, այդ թվում Բաքու-Թբիլիսի-Կարս երկաթգծից և այլ լոգիստիկ հնարավորություններից:


Այս պարագայում ՀՀ-ն պետք է ամեն ինչ անի վերածվելու ՌԴ-Վրաստան-Իրան միջանցքի կարևորագույն տարրի, որպեսզի հակակշռի Թուրքիա-Վրաստան-Ադրբեջան միջանցքին՝ ստանալով գեոպոլիտիկ, տնտեսական դիվիդենտներ և ամենակարևորը մտնել մեծ տնտեսական նախագծերի մեջ` ապահովելով ՀՀ-ի տնտեսության զարգացումը և աշխատատեղերի ստեղծումը:


Հայաստանը պետք է ավելի ակտիվ աշխատի Աբխազիայի հետ, որպեսզի հնարավոր լինի վերագործարկել աբխազական երկաթգիծը: Վրաստանը ելնելով իր շահերից, թուրք-ադրբեջանական լոբբինգի պայմաններում չի ցանկանում գործարկել աբխազական երկաթգիծը՝ դրանով պահպանելով ՀՀ-ի բլոկադան:


Հայկական կողմը պետք է Թբիլիսիին բացատրի աբխազական երկաթգծի գործարկման տնտեսական և քաղաքական դիվիդենտները վրացական կողմի համար: Այն է՝ Վրաստանը կդառնա միջանցք ՌԴ-ի և ՀՀ-ի միջև, դրանով բարձրացնելով իր նշանակությունը թե՛ Մոսկվայի, թե՛ Երևանի համար և բալանսավորի թուրք-ադրբեջանական տանդեմից մեծ կախվածությունն ու դրանով իսկ կարողանալով Անկարային և Բաքվին պահել որոշակի դիստանցիայի վրա:


Հայաստանի համար ՌԴ-ի հետ նոր տրանսպորտային միջանցքների առկայությունն ունի կենսական նշանակություն. Վերին Լարսը ժամանակ առ ժամանակ փակվում է, լաստանավային փոխադրումները բավականին թանկ են, բացի այդ, երկաթգծի առկայությունը կարող է ՀՀ-ին դարձնել տարանցիկ միջանցք նաև Իրանի համար, քանի որ Հյուսիս-Հարավ տրանսպորտային միջանցքը Պարսից ծոց-Սև ծով-ՌԴ ուղղության վրա նոր գեոպոլիտիկ ստատուս-քվո կստեղծի տարածաշրջանում՝ բարձրացնելով ՀՀ-ի գեոպոլիտիկ նշանակությունն ու տնտեսական կշիռը:


 

Ալիև. 2019-ին Հայաստանին չհաջողվեց փոխել բանակցությունների ձևաչափը
Հաջորդ նորություն next

alexistogel

alexistogel

alexistogel

link alexistogel

alexistogel rtp

link alexistogel

situs alexistogel

alexistogel

alexistogel gacor

alexistogel rtp

alexistogel macau

alexistogel

link alternatif alexistogel

alexistogel

bandar alexistogel

situs alexistogel

bandar alexistogel

alexistogel terpercaya

alexistogel gacor

alexistogel terpercaya

alexistogel

alexistogel

alexistogel

situs alexistogel

alexistogel toto

alexistogel

alexistogel togel slot

slot gacor alexistogel

alexistogel gampang menang

alexistogel online

alexistogel

alexistogel 4d

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

agen togel online