26.04.2024
Ադրբեջանցի դիվանագետը մեղադրել է երկրի իշխանություններին իր գործընկերներին բռնաճնշելու համար
prev Նախորդ նորություն

Յակունին. Իրան-Հայաստան երկաթգիծը հեռանկարներ չունի

«Ռուսական երկաթուղիներ» Բաց բաժնետիրական ընկերության ղեկավար Վլադիմիր Յակունինը հայտարարել է, որ Իրան-Հայաստան երկաթուղու շինարարության նախագիծը զուրկ է արդյունավետությունից և համապատասխանաբար նաև հեռանկարներից: «Դա նույնն է, ինչ պատուհան բացել դեպի հարևանի տան պատը»,-նշել է Յակունինը:

Նրա խոսքով, Հայաստանում «Ռուսական երկաթուղիներ» ԲԲԸ-ին 100%-ոց բաժնեմասով պատկանող Հարավկովկասյան երկաթուղիներ դուստր ընկերությունը, այսօրվա դրությամբ աշխատելով յուրահատուկ պայմաններում, կապված նրա երկաթուղային գծի նվազ երկարության հետ, գործում է առանց կորուստների և արդյունավետ:

«Կոնցեսիոն համաձայնագրով մենք պետք է մոտ 200 միլիոն ներդնենք նրա զարգացման համար և մենք մեր պարտավորությունները կատարում ենք: Արդեն վերականգնվել է երեք կամուրջ, վերականգնվել են երկաթուղային տրանսպորտի հետ կապված գրեթե բոլոր ձեռնարկությունները, վերանորոգվել է գրեթե 340 կմ երկաթգիծ: Իմ նպատակն է, որպես տնտեսական սուբյեկտի ղեկավարի, անել այնպես, որպեսզի այդ ճանապարհը սկսի հետ վերադարձնել այն գումարները, որոնք մենք ներդրել են ռուսական կառավարության հրահանգով: Բնական է, որ դա հեշտ չի լինի և այդ պատճառով մենք տանջվում ենք և փորձում ենք լուծել Թուրքիայի հետ կապված տրանսպորտային խնդիրները: Մենք փորձել ենք հուշել, երբ մեզ լսում էին, Ադրբեջանի հետ տրանսպորտը զարգացնելու տարբերակները, քանի որ երկու կողմերում էլ ռուսներ են կանգնած», - նշել է Յակունինը՝ Արմինֆոյի հետ զրույցում:

Նրա խոսքով, դեռևս դա չի ստացվել: Յակունինը նշել է, որ շարունակվում է աշխատանքը Աբխազիայի հետ ուղիղ երկաթուղային կապի վերակագնման ուղղությամբ: «Մենք ձգտում ենք հասնել նրան, որ դա լինի ոչ թե քաղաքական նախագիծ, այլ ընտեսական: Եթե պետությունը որոշի ներդնել իր գումարները, ապա միևնույն է, նա դրանց համար պատասխանատվություն է կրում», - նշել է նա:

Նշենք, որ Իրան-Հայաստան երկաթգծի տեխնիկա-տնտեսական հիմնավորումը արդեն պատրաստ է: Այն պետք է անցնի Սյունիքի, Վայոց ձորի և Գեղարքունիքի մարզով: Այդ ճանապարհը ամենակարճ ուղով կկապի Ասիան Կենտրոնական Եվրոպայի հետ: Նախագծի մեկնարկի մասին հայտարարվել է 2013թ.-ի սկսզբին: Իրան-Հայաստան երկաթգծի երկարությունը կկազմի մոտ 300 կմ, այն բաղկացած կլինի կամուրջներից, 60 թունելներից և կունենա 27 կայաններ:

Նախագծի արժեքը կազմելու է 3.2 միլիարդ դոլար: Ծրագրի կյանքի կոչման դեպքում տարեկան այդ ճանապարհի բեռնվածությունը կկազմի 15-18 միլիոն տոննա բեռ և այդպիսի ծավալների դեպքում նախագիծը կլինի արդյունավետ:
Իրանը հաջորդ շաբաթ կսկսի նավթ արտահանել Ռուսաստան
Հաջորդ նորություն next

alexistogel

alexistogel

alexistogel

link alexistogel

alexistogel rtp

link alexistogel

situs alexistogel

alexistogel

alexistogel gacor

alexistogel rtp

alexistogel macau

alexistogel

link alternatif alexistogel

alexistogel

bandar alexistogel

situs alexistogel

bandar alexistogel

alexistogel terpercaya

alexistogel gacor

alexistogel terpercaya

alexistogel

alexistogel

alexistogel

situs alexistogel

alexistogel toto

alexistogel

alexistogel togel slot

slot gacor alexistogel

alexistogel gampang menang

alexistogel online

alexistogel

alexistogel 4d

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

agen togel online