24.11.2024
Լարսը դեռ փակ է, բեռնատարների կուտակումներն ավելանում են
prev Նախորդ նորություն

ԵՏՀ-ում առաջարկել են ակադեմիական շարժունակության ոլորտում պլատֆորմ ստեղծել

Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովում (ԵՏՀ) առաջարկել են ակադեմիական շարժունակության ոլորտում պլատֆորմ ստեղծել, հայտնում է ԵՏՀ կայքը:


Նման նախաձեռնությամբ ԵՏՀ կոլեգիայի նախագահին առընթեր գիտատեխնիկական խորհրդի նախագահության երկրորդ նիստին հանդես են եկել Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի արդյունաբերության և ագրոարդյունաբերական համալիրի հարցերով Կոլեգիայի անդամ (նախարար) Արտակ Քամալյանը և ռեկտորների ռուսական միության փոխնախագահ, Վորոնեժի պետական համալսարանի ռեկտոր Դմիտրի Ենդովիցկին:


«Առաջարկում ենք ակադեմիական շարժունակության ոլորտում ստեղծել հարթակ եւ սկսել արդյունաբերությունից, քանի որ ցանկացած երկրի տնտեսություն հիմնականում ստեղծում է իրական հատված։ Սա հնարավորություն կընձեռի մեր երկրների ուսանողներին ուսանել առավել ուժեղ մասնագիտացում ունեցող առաջատար բուհերում, ինչպես նաև կնպաստի Միության մասսայականացմանը։ Որպես ակադեմիական շարժունության զարգացման գործիքներից մեկը, կարծում եմ, կարեւոր է դիտարկել համապատասխան Եվրասիական հիմնադրամի ստեղծման հնարավորությունը, որը կարող էր ֆինանսական աջակցություն ցուցաբերել, այդ թվում ՝ դրամաշնորհների տեսքով, առավել առաջադեմ եւ պահանջված մասնագիտությունների գծով սովորողների եւ դասախոսների համար», - հայտարարել է Քամալյանը:


ԵՏՀ նախարարը ներկայացրել է նման նախաձեռնությունների հաջող գործնական իրականացման օրինակներ՝ Erasmus+ համաեվրոպական ծրագիրը և ակադեմիական փոխանակումների գերմանական ծառայությունը (DAAD):


«Մենք դա համարում ենք ոչ թե վարկած, այլ աքսիոմա. եթե բարեկամ պետությունը պետությունը կամ այդ պետության հասարակությունը, այլ երկրների երիտասարդ էլիտաների վրա ազդեցության գործիքներ չունեն, որոնք հետագայում կորոշեն ներքին եւ արտաքին քաղաքականությունը, եթե մենք մեր ուսանողների համար պայմաններ չստեղծենք ժամանակակից գիտելիքներ ստանալու եւ առաջավոր տեխնոլոգիաների ուսումնասիրման համար արտասահմանում եւ իրենց երկրների ներսում, մենք ապրիորի միշտ հետ ենք մնալու արտասահմանյան գործընկերներից եւ մեր միջազգային մրցակցային առավելությունները կարժեզրկվեն»:


Արտակ Քամալյանը եւ Դմիտրի Ենդովիցկին ընդգծել են, որ մարդկային կապիտալը եւ տեխնոլոգիական զարգացումը առանցքային դեր են խաղում կայուն տնտեսական աճի եւ բարգավաճման ապահովման գործում: Այս գործոնները ենթակառուցվածքներում ներդրումների ավելացման հետ մեկտեղ դարձել են ինչպես արեւմտյան, այնպես էլ Արեւելյան որոշ երկրների աճի լոկոմոտիվը։


«Այն երկրները, որոնք արագացված տնտեսական առաջընթաց են գրանցել, օրինակ՝ Իսրայելը, Հարավային Կորեան, ԵՄ պետությունները զգալի ներդրումներ են կատարում Կրթության եւ գիտության մեջ։ Օրինակ, Իսրայելում, այդ ծախսերը մեկ շնչի հաշվով կազմում են մոտ 4,4 հազար դոլար:, Գերմանիայում՝ 3,5 հազար: ԱՄՆ դոլար, Հարավային Կորեայում -2,8 հազար դոլար: ԵԱՏՄ երկրներում այդ ցուցանիշը տատանվում է 76 դոլարից։ Ղրղզստանում մինչև 620 դոլար։ Տարբերությունը, ինչպես տեսնում ենք, ակնհայտ է ։ Բացի այդ, գիտատեխնիկական գործունեության և կրթության մեջ ինտեգրացիոն գործընթացների խորացումն անվիճելի կարևոր նշանակություն ունի Միությունում։ Ավելի հուսալի ինովացիոն էկոհամակարգ ստեղծելու համար անհրաժեշտ է մարդկային կապիտալի կուտակում», - նշել է նախարարը։