28.11.2024
Ուորլիքը մեկնաբանել է Լեռնային Ղարաբաղը անվանափոխելու մտադրությունը
prev Նախորդ նորություն

Նոր Մաքսային օրենսգիրքը մեծ փոփոխություններ կբերի ԵԱՏՄ–ում

ԵԱՏՄ նոր մաքսային օրենսգիրքը կարող է ընդունվել մինչև այս տարվա վերջ ու ուժի մեջ մտնի 2017թ.–ի հունվարի մեկից։Դրա ընդունումից հետո ԵԱՏՄ–ի արտաքին տնտեսական գործունեությամբ զբաղվոներին սպասվում են մեծ փոփոխություններ։

ՌԴ–ի Դաշնային Մաքսային ծառայության ղեկավարի տեղակալ Ռուսլան Դավիդովը ՏԱՍՍ–ին տված հարցազրույցում հայտարարել է, որ ԵՏՀ–ի շրջանակներում շատ բան է արվում, որպեսզի նոր օրենսգիրքն ընդունվի մինչև հաջորդ տարվա հունվարի մեկը։
ԵՏՀ–ի մաքսայինն օրենսդրության վարչության տնօրեն Դմիտրի Նեկրասովը հայտարարել է, որ այս պահի դրությամբ իրենք հասել են օրենսգրքի պատրաստվածության ամենաբարձր մակարդակի։

Նոր մաքսային օրենսգրքի ընդունումը պայմանավորված է եվրասիական ինտեգրացիայի հերթական փուլի հետ`ՄՄ–ի ու Եվրասիական միասնական տնտեսական տարածքից հետո։

Նոր մաքսային օրեսգրքի ուժի մեջ մտնելուց առաջ ԵԱՏՄ–ում պետք է գործի ՄՄ–ի օրենսգիրքը, որն ընդունվել է 2009թ.–ի նոյեմբերի 27–ին։ ԵԱՏՄ–ի շրջանակներում մինչև այս պահը գործում են քսան միջազգային համաձայնագրեր, որոնք հակասում են միմյանց։Նոր օրենսգրքի վրա աշխատելու ընթացքում դրանք բոլորն էլ շտկվել են։
Բելառուսի մաքսային պետական կոմիտեից tks.ru–ին հայտնել են, որ ի տարբերություն գործող մաքսային օրենսդրության,ԵԱՏՄ մաքսային օրենսգիրքը`համակարգային միջազգային պայմանագիր է, որտեղ փոփոխություններ են կատարվել մաքսային փոխհարաբերությունները կարգավորող իրավահարաբերություններում։

Օրենսգիրքը ենթադրում է մի շարք նորամուծություններ, այդ թվում էլեկտրոնային մաքսային դեկլարացիաներ ու օպերացիաների ավտոմատ իրականացում, ստեղծվում է մեկ միասնական պատուհանի սկզբունքը`փաստաթղթերի ձևակերպման համար։
Ստեղծվում է լիազորվախ տնտեսական օպերատորների ինստիտուտ`կազմակերպություններ, որոնք իրենց լավ են դրսևորել ատաքին տնտեսական հարաբերություններում։

Նոր օրենսգրքի վրա աշխատող հանձնաժողովը ստացել է 1,5 հազար նկատառումներ։
Նոր օրենսգրի հետ իշխանություններն ու բիզնեսը մեծ հույսեր են կապում։
Հնարավոր պլյուսների մեջ է`արտահանման ավելացումն ու օտարերկյա ապրանքների հեշտացված ներմուծումը, որոնք անհրաժեշտ են տնտեսության արդիականացման համար։