25.04.2024
Ողջունելի լուր է. Տոյվո Կլաարը ՀՀ և Թուրքիայի հատուկ ներկայացուցւչների հանդիպման մասին
prev Նախորդ նորություն

Հայաստանի ազգային ավիափոխադրողը նախատեսում է կանոնավոր չվերթներ սկսել մայիսի վերջից

Վերջերս ստեղծված Հայաստանի ազգային ավիափոխադրող «Ֆլայ Արնա»-ն նախատեսում է կանոնավոր չվերթներ սկսել 2022 թվականի մայիսի վերջից: Իսկ հիմնական ուղղությունները լինելու են Կենտրոնական Ասիան, Ռուսաստանի Դաշնությունը, Միջին Արևելքը և հարակից երկրները: Այդ մասին այսօր՝ հունվարի 14-ին, Երևանում կայացած ասուլիսի ժամանակ հայտարարել է «Էյր Արաբիա» խմբի գործադիր տնօրեն Ադել Ալին՝ «Ֆլայ Արնա»-ի ապրանքանիշի շնորհանդեսին:


«Ֆլայ Արնա» Հայաստանի ազգային ավիաընկերությունը ստեղծվել է ՀՀ պետական հետաքրքրությունների ֆոնդի (ԱՆԻՖ) և «Էյր Արաբիայի» միջև 2021 թ. հուլիսին ստորագրած համաձայնագրի հիման վրա։ Համատեղ ձեռնարկության 51 տոկոսը հայկական կողմինն է, 49 տոկոսը՝ օտարերկրյա ընկերությանը: Հիմնական բազան տեղակայված լինելով Երևանի «Զվարթնոց» միջազգային օդանավակայանում՝ «Ֆլայ Արնան» գործելու է «Էյր Արաբիայի» բյուջետային ավիաընկերության բիզնես մոդելով:


Ասուլիսի ժամանակ «Էյր Արաբիա» խմբի գործադիր տնօրեն Ադել Ալին նշել է, որ տեխնիկական և իրավական բոլղո փաստաթղթերի կարգավորված լինելու պարագայում ավիաընկերությունը, հավանաբար, մայիսի վերջին սկսելու է կանոնավոր թռիչքերը: «Ըստ մեր բիզնես պլանի՝ որոշ ուղղություններ արդեն սահմանված են, մասնավորապես, Կենտրոնական Ասիա, Ռուսաստանի Դաշնություն բավականին մեծ ծածկույթով, Միջին Արևելք, հարակից երկրներ»,-ասել է Ալին՝ հավելելով, որ ավիաընկերությունը թռիչքներ իրականացնելուց առաջ նախ պետք է ստանա հավաստագրեր, կարգան է այդպես:


Նրա խոսքով, եվրոպական ավիացիոն շուկան ևս «Ֆլայ Արնա»-ի բիզնես պլանի մաս է, սակայն այս ճանապարհի կան խնդիրներ, որոնք պետք է հաղթահարել: Հիմնական խնդիրն այն է, որ հայկական ավիաընկերությունները՝ ԵՄ ավիացիոն սև ցուցակում են, ուստի զրկված են եվրոպական երկրներ թռիչքներ կատարելու հնարավորությունից:


«Էյր Արաբիա» խմբի գործադիր տնօրենը վստահեցրել է, որ այդ ուղղությամբ աշխատում են խնդրի առկայությանը զուգահեռ: Ալին վստահ է, որ երբ գա այդ օդանավակայանների հետ աշխատելու պահը՝ ըստ իրենց աշխատանքային պլանի, ապա կգտնեն խնդիրը կարգավորելու ճանապարհը: «Իհարկե հույս ունենենք, որ մինչև այդ պահը արդեն Հայաստանի քաղավիացիայի կոմիտեն խնդիրը կարգավորած կլինի», - ասել է նա:


Ըստ Հայաստանի պետական հետաքրքրությունների ֆոնդի (ԱՆԻՖ) գործադիր տնօրեն Դավիթ Փափազյանի՝ հայկական ազգային ավիաուղիների ծրագիրը ստեղծելիս իրենց առաջ դրել են մի քանի խնդիր:


«Նախ ստեղծել իրապես մրցունակ տնտեսական միավոր, որը պետք է հիմնված լինի փորձված, կենսունակ մոդելի վրա: Խնդիր էինք դրել նաև ունենալ ավիաընկերություն, որը հենց նման մրցունակ, կենսունակ մոդելի շնորհիվ Հայաստանը միջազգային զբոսաշրջային քարտեզի վրա ավելի տեսանելի և գրավիչ ուղղություն կդարձնի: Եվ խնդիր ունեինք ստեղծել իրապես հայկական ազգային ավիաընկերություն, որը պոտենցիալ զբոսաշրջիկի և ուղևորի համար առաջին պորտալը կլինի դեպի ՀՀ-ի ոգին և էությունը»,- ասել է Փափազյանը:


 


 


 

Երկրի իրավական անվտանգությունը վտանգված է․ Փաստաբանների պալատի նախագահ
Հաջորդ նորություն next

alexistogel

alexistogel

alexistogel

link alexistogel

alexistogel rtp

link alexistogel

situs alexistogel

alexistogel

alexistogel gacor

alexistogel rtp

alexistogel macau

alexistogel

link alternatif alexistogel

alexistogel

bandar alexistogel

situs alexistogel

bandar alexistogel

alexistogel terpercaya

alexistogel gacor

alexistogel terpercaya

alexistogel

alexistogel

alexistogel

situs alexistogel

alexistogel toto

alexistogel

alexistogel togel slot

slot gacor alexistogel

alexistogel gampang menang

alexistogel online

alexistogel

alexistogel 4d

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

agen togel online