23.11.2024
Կորոնավիրուսով հոսպիտալացվածների 95,3%-ը պատվաստված չէ. նախարար
prev Նախորդ նորություն

Նախագահական նստավայրում անցկացվել է «Լավագույն աշակերտ» մրցանակաբաշխությունը

Նախագահական նստավայրում այսօր տեղի է ունեցել «Աշկերտության զարգացումը Հայաստանում՝ շվեյցարական փորձի հիման վրա» ծրագրի շրջանակում կազմակերպված՝ «Լավագույն աշակերտ» մրցանակաբաշխությունը:


Ծրագիրը, որն իրականացվում է «Միասին» հիմնադրամի և շվեյցարական GAN կազմակերպության հետ համատեղ՝ Ժնևի քաղաքապետարանի աջակցությամբ, նպատակ ունի մարզերի միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների ուսանողների համար սահուն անցում ապահովել ուսումնական հաստատությունից աշխատաշուկա: Ծրագրում ընդգրկվել են 16 կրթական հաստատություններ Շիրակի, Լոռու, Սյունիքի, Կոտայքի, Գեղարքունիքի, Տավուշի մարզերից և ևս երկու կրթօջախ՝ Երևանից:


Ողջունելով ծրագրի իրականացումը և մրցանակաբաշխության կազմակերպումը՝ Հանրապետության նախագահ Արմեն Սարգսյանը երիտասարդ սերնդի համար կարևոր է համարել տաղանդի բացահայտումն ու մասնագիտության մեջ արհեստավարժ դառնալը: «Վստահ եմ՝ ձեզնից յուրաքանչյուրն ինչ-որ ասպարեզում տաղանդ ունի: Արհեստավարժությունն այն է, ինչին պետք է ձգտեք տարիների ընթացում: Տաղանդից դեպի պրոֆեսիոնալիզմ երկար ճանապարհ է: Այդ ճանապարհն, իհարկե, հեշտ չէ: Պետք է նվիրում, սեր ընտրած մասնագիտության հանդեպ, ինչպես նաև երկար տարիների կարգապահ աշխատանք,- ընդգծել է նախագահը՝ ավելացնելով. -Բացի տաղանդից և արհեստավարժությունից, սիրուց և նվիրվածությունից երրորդ բաղադրիչը կա՝ ուսուցիչ՝ վարպետ ունենալը»:


Կարևորելով վարպետի դերը՝ նախագահ Սարգսյանը նշել է, որ տաղանդը, աշխատանքը, նվիրվածությունը բավարար չեն, եթե մարդ կյանքում նաև չգտնի իր ուսուցչին, նրան, ով, իր կյանքի փորձն ու նվիրվածությունը կփոխանցի. «Սա ճիշտ է բոլոր մասնագիտությունների համար: Ուսուցիչը կարևոր է՝ մաթեմատիկայում, երաժշտության, նկարչության մեջ: Վարպետը մեր ժողովրդի համար ամենաբարձր կոչումներից մեկն է՝ գուցե ամենաբարձրը: Ուզում եմ նորից կրկնել՝ անկախ ձեր մասնագիտությունից, դարձեք վարպետ, դարձեք արհեստավարժ վարպետ»:


Նախագահի խոսքով՝ մենք կարող ենք հպարտ լինել, քանի որ արհեստավարժությունը, արհեստները մեր ժողովրդի կյանքում մեծ տեղ են ունեցել. «Գյումրիում, օրինակ, գեղեցիկ բառ կա՝ ուստա, որը նշանակում է վարպետ: Գյումրին եղել է վարպետների քաղաք: Մենք պետք է ամեն ինչ անենք, որ այդ քաղաքն այդպիսին էլ մնա, կամ վերականգնենք այն՝ նաև ձեր միջոցով, զարգացնենք այն, ինչպես նաև մեր բոլոր բնակավայրերը»:


ՀՀ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարար Նարեկ Մկրտչյանը ևս բարձր է գնահատել նախաձեռնությունը՝ ընդգծելով, որ այն նպաստում է երիտասարդ մասնագետների մասնագիտական որակների և հմտությունների զարգացմանը. «Հանրապետության 8 մարզերում իրականացվել են վարպետաց դասեր, վերապատրաստումներ, որոնք հնարավորություն են տվել մեր երիտասարդներին դառնալ ավելի մրցունակ և ուսումնական հաստատությունից անցում կատարել աշխատաշուկա»:


Հայաստանում Շվեյցարիայի Համադաշնության դեսպանության գործերի ժամանակավոր հավատարմատար Վերներ Թութը ոգևորիչ է համարել նման միջոցառման անցկացումը. «Մեր այս աջակցությամբ հուսով ենք նպաստել, որ հաջողության հասած երիտասարդները պատրաստ լինեն իրենց ապագան վերցնել իրենց ձեռքն ու աջակցել Հայաստանի հաջող ապագային»:


Ծրագիրն իրականացնող՝ «Միասին» հիմնադրամի ղեկավար Աստղիկ Մարանջյանը ներկայացրել է ծրագրի ընթացքն ու արդյունքները. ««Լավագույն աշակերտ» մրցանակաբաշխությունն առաջին անգամ է տեղի ունենում ՀՀ նախագահի բարձր հովանու ներքո: Հուսով եմ՝ սա կդառնա ամենամյա միջոցառում: Այս սիմվոլիկ մրցանակաբաշխությամբ ուզում ենք ասել, որ ցանկացած մասնագիտության մեջ կարելի է ձգտել կատարելության, որակի և գերազանցության»:


Միջոցառման ընթացքում խրախուսվել են ծրագրի մասնակից բոլոր երիտասարդները, իսկ 10 լավագույնները խորհրդանշական մրցանակների են արժանացել: Շնորհակալագրեր են հանձնվել նաև ծրագրում ներգրավված կրթական հաստատությունների ներկայացուցիչներին և գործատուներին: