Հայաստանը սահմանում է հյուրանոցային ծառայությունների գովազդի նոր չափանիշներ
Լուսանկարը` tripadvisor
Հայաստանի կառավարությունը հոկտեմբերի 10-ի նիստում հաստատել է հյուրանոցային ծառայությունների մասին տեղեկատվության տեղադրման նոր չափանիշներ և կարգ՝ ինչպես առցանց գովազդներում և հայտարարություններում, այնպես էլ հենց հյուրանոցներում:
Այս որոշումը նպատակ ունի ապահովել հյուրանոցային բիզնեսի գործունեության թափանցիկությունը, ստեղծել հավասար մրցակցային պայմաններ և բարձրացնել ծառայությունների որակը:
Նորամուծությունը 2019 թվականին մշակված զբոսաշրջության զարգացման ռազմավարության մի մասն է, որը հիմնված է Հայաստան այցելած զբոսաշրջիկների շրջանում անցկացված հարցման արդյունքների վրա: Հարցման արդյունքները ցույց են տվել, որ հարցվածների զգալի մասը կացության ծառայությունները գնահատել է որպես միջին կամ միջինից ցածր:
Հայաստանի զբոսաշրջության ոլորտի խնդիրներից մեկը հյուրանոցային օբյեկտների հայտարարված տեսակի անհամապատասխանությունն է իրենց իրական մակարդակին և վերահսկողության մեխանիզմների բացակայությունը: Զբոսաշրջության ոլորտի նոր օրենսդրությունը, որն ուժի մեջ է մտնելու 2024 թվականի սեպտեմբերի 1-ից, նախատեսում է զբոսաշրջային ծառայությունների գործունեության պարտադիր ծանուցում, ինչը թույլ կտա ներդնել նոր կարգավորումներ հյուրանոցային ոլորտում:
Այս փոփոխությունները կնպաստեն ծառայությունների վերաբերյալ ճշգրիտ տեղեկատվության տրամադրմանը, վերահսկողության մեխանիզմների ներդրմանը և Հայաստանում զբոսաշրջության ոլորտի վիճակագրության բարելավմանը: