
Սահմանադրական դատարանի որոշումը էականորեն չի սահմանափակի ապօրինի գույքի բռնագանձումը
Նախարարի խոսքով, այս որոշումը չի հանգեցնի նման գործերի քննության շրջանակների էական նեղացման։
28.04.2025Երևանի մերձակայքում գտնվող Պռոշյան և Քասախ համայնքների բնակիչները արդեն երեք շաբաթից ավել պայքարում են մայրաքաղաքի հետ հարմարավետ և մատչելի տրանսպորտային կապի իրենց իրավունքի համար: Այսօր՝ ապրիլի 28-ին, Տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների փոխնախարար Արմեն Սիմոնյանն անձամբ հանդիպեց տեղի բնակիչների հետ՝ քննարկելու լարված իրավիճակը և փոխզիջումային լուծում գտնելու նպատակով:
«Մենք չենք կարող շարունակել խախտել տրանսպորտային ցանցերի տարածքային սահմանազատումը», - հայտարարեց Սիմոնյանը, բացատրելով երթուղիները երևանյան փոխադրողներից Կոտայքի մարզի սպասարկման մրցույթում հաղթած «Մուլտիտրանսպորտ» ընկերությանը փոխանցելու անհրաժեշտությունը։
Հակասության կենտրոնում են բնակիչների կողմից սիրված թիվ 25 և 59 երթուղիները, որոնք 150 դրամով ուղևորներին արվարձաններից տեղափոխում էին Երևանի կենտրոն: Նոր տրանսպորտային սխեման նախատեսում է երթուղիների կրճատում մինչև Աջափնյակ թաղամաս և ուղեվարձի բարձրացում մինչև 200-250 դրամ:
Շատ բնակիչներ աշխատում և սովորում են Երևանի կենտրոնական շրջաններում, ուստի նախարարության առաջարկը՝ ավտոբուսները կանգնեցնել Ֆիզիկայի ինստիտուտի կամ ավտոկայանի մոտ՝ փոխարեն սովորական Հաղթանակի զբոսայգու, առաջացրել է դժգոհության ալիք: Ուղևորները պահանջում են պահպանել երթուղիները մինչև մետրոյի կայարանները, հատկապես «Բարեկամություն» կայարանը, ինչը կտրականապես մերժվում է պաշտոնյաների կողմից՝ տրանսպորտային կոլապսի վտանգի պատճառով:
«Պատկերացրեք, թե ինչ կլինի, եթե երկրի ավելի քան 800 բնակավայրերից ավտոբուսները գնան տարբեր մետրոյի կայարաններ. քաղաքը պարզապես կկանգնի», - ընդգծեց փոխնախարարը՝ ավելացնելով, որ անհրաժեշտ է ուղևորահոսքերի խելամիտ վերաբաշխում:
Որպես փոխզիջում իշխանությունների կողմից առաջարկվում է ավելացնել նոր երթուղիներում երթերի և տրանսպորտային միջոցների քանակը: Պռոշյանի համար թիվ 25 երթուղին կհասնի մինչև ՊՆ նախկին շենքը, իսկ Քասախի համար առաջարկվում է պահպանել 150 դրամ սակագինը երթուղում, որը ներկայումս սպասարկվում է երևանյան տրանսպորտի կողմից, միաժամանակ միջմարզային տրանսպորտը կմտնի անմիջապես բնակավայր:
Սակայն բնակիչներին անհանգստացնում է ոչ միայն երթուղիների արժեքը և երկարությունը, այլև նոր տրանսպորտի աշխատանքի ժամանակը. վերջին ավտոբուսը նոր սխեմայով մեկնում է ժամը 19:30-ին, ինչը լուրջ անհարմարություններ է ստեղծում ուշ աշխատող ուղևորների համար:
«Մենք ցանկանում ենք գտնել լուծում, որը կբավարարի բոլորին, բայց այն պետք է համապատասխանի օրենքին և չստեղծի նախադեպեր մյուս բնակավայրերի համար», - ամփոփեց Սիմոնյանը՝ հասկացնելով, որ խնդրի վերջնական լուծումը կարող է ձգձգվել:
Ապրիլի 5-ին սկսված բողոքի ակցիաները շարունակվում են, իսկ երկու համայնքների բնակիչները հույս ունեն, որ իրենց ձայնը կլսվի և որոշումը կկայացվի հաշվի առնելով իրենց իրական կարիքները, այլ ոչ թե միայն վարչական սահմանները և ձևական կանոնները:
Նախարարի խոսքով, այս որոշումը չի հանգեցնի նման գործերի քննության շրջանակների էական նեղացման։
28.04.2025Ապա ՀՀ ՖՆ և ԿԲ պատվիրակությունները հանդիպել են ԱՄՀ-ի հարկաբյուջետային հարցերի դեպարտամենտի տնօրենի տեղակալ Քեթրին Բայերի հետ:
28.04.2025Հայաստանի տնտեսությունը կպահպանի բարձր աճի տեմպերը մոտ ապագայում, սակայն 2025 թվականին իրական ՀՆԱ-ի աճը կվերադառնա իր ներուժին՝ հասնելով 4.5 տոկոսի։
28.04.2025