Ժամանակն է Հայաստանը տարածքային մտածելակերպ որդեգրի. Վահե Դավթյան

Ժամանակն է դուրս գալ ներհայաստանյան կաղապարված մտածելակերպից ու տարածքային մտածելակերպ որդեգրել: Այս մասին Facebook-յան իր էջում գրել է էներգետիկ ոլորտի փորձագետ Վահե Դավթյանը:

«Մոսկվայի, Թբիլիսիի և շվեյցարական SGS-ի միջև 2011 թ.-ից ի վեր ընթացող բանակցություններում արձանագրված տեղաշարժն, իհարկե, հույս է ներշնչում, որ Հայաստանը լրացուցիչ ու տրանսպորտային-լոգիստիկ դիվերսիֆիկացիայի տեսանկյունից շատ կարևոր միջանցքով օգտվելու հարավորություն կստանա: Աներկբա է, որ Հարավային Օսիայի կամ Աբխազիայի տարածքով միջանցքների գործարկումը էապես կբարձրացնի Հայաստանի տրանսպորտային անվտանգությունը, հատկապես Վերին Լարսի բեռնաթափման տեսանկյունից:


Միևնույն ժամանակ անհրաժեշտ է գիտակցել, որ մաքսային վարչարարության և ապրանքների մոնիթորինգի մեխանիզմների կիրառման շուրջ այսօր ձեռքբերված համաձայնությունը ավելի շատ տեղավորվում է աշխարհաքաղաքական, քան կոմերցիոն տրամաբանության մեջ: Համաշխարհային առևտրային կազմակերպությանը անդամակցելու համար Ռուսաստանը ստիպված էր 2011-ին մտնել վերոնշյալ գործընթացի մեջ: Սակայն առ այսօր Մոսկվան սկեպտիկորեն է վերաբերում նախագծի վերջնական իմպլեմենտացմանը, իսկ ՌԴ ԱԳՆ ներկայացուցիչները անուղղակիորեն հայտարարում են, որ ձեռքբերված համաձայնությունը դեռ ոչինչ չի նշանակում, քանի որ չունի որևէ իմպերատիվ բաղադրիչ:

Ավելին, համաձայնագրում որևէ խոսք չկա Հարավային Օսիայի և Աբխազիայի մասին, ինչը լրացուցիչ ռիսկեր կարող է ստեղծել բեռնափոխադրումների անվտանգ իրականացման համար, ինչի մասին բազմիցս խոսել են նշված դե-ֆակտո պետությունների իշխանությունները: Սակայն խնդիրն, ըստ իս, շատ ավելի լայն է ու միաժամանակ շատ ավելի խորքային: Այն կայանում է նրանում, որ նշված միջանցքները չունեն լուրջ աշխարհատնտեսական նշանակություն Ռուսաստանի համար, իսկ դրանց միջոցով ապագայում իրականացվող բեռնափոխադրումների ծավալները գրեթե աննշան կլինեն «երկաթուղային կայսրության» համար:


Մոսկվային շահագրգռելու համար անհրաժեշտ է, որպեսզի այդ միջանցքներն ունենան ելք դեպի մեծ շուկաներ: Տվյալ դեպքում խոսքը կարող է գնալ Իրանի ու առհասարակ Պարսից ծոցի երկրների մասին, որոնց հետ տրանսպորտային կապ հաստատելու համար տարիներ շարունակ քննարկվում էր «Հայաստանի հարավային երկաթուղին», կամ նույն ինքը Իրան-Հայաստանը: Վերջինիս վերադարձը հայ-իրանական օրակարգ ու դրա ինտեգրումը ռուսական «Հյուսիս-Հարավ» միջազգային տրանսպորտային միջանցքին այսօր կարևոր անվտանգային մարտահրավեր է Հայաստանի համար, հատկապես հաշվի առնելով Քազվին-Ռեշտ-Աստարա ռուս-իրանա-ադրբեջանական նախագծի իրականացումը:

Ժամանակն է դուրս գալ ներհայաստանյան կաղապարված մտածելակերպից ու, ինչպես դասական աշխարհաքաղաքականությունն է սովորեցնում, «տարածքային մտածելակերպ» որդեգրել»,- գրել է նա:


Նշումներ:

Էջի հասցեն: https://verelq.am/hy/node/42030

alexistogel macau

alexistogel

link alexistogel

situs alexistogel

alexistogel rtp

situs alexistogel

link alternatif alexistogel

alexistogel gacor

bandar alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel terpercaya

alexistogel gacor

alexistogel

alexistogel 4d

alexistogel

alexistogel

alexistogel gacor

alexistogel terpercaya

agen togel online

link alexistogel

alexistogel toto

alexistogel

alexistogel rtp

situs alexistogel

bandar alexistogel

alexistogel

link alexistogel

alexistogel

alexistogel togel slot

alexistogel

alexistogel online

alexistogel

alexistogel gampang menang

alexistogel 4d

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

slot gacor alexistogel