24.04.2024
Ազգային արժույթների դեվալվացիաների շարանը տարածաշրջանում
prev Նախորդ նորություն

Ստրատեգիական ճեղքում. Իրանը և Հայաստանը փոխում են տարածաշրջանը

Հայաստանը պատրաստվում է իր հյուսիսային և հարավային սահմաններում կառուցել նոր էլեկտրագծեր, որոնց միջոցով կմիանա Վրաստանի և Իրանի էներգետիկ համակարգերին, իսկ անհրաժեշտության դեպքում կկարողանա էլեկտրաէներգիա մատակարարել այդ պետություններին: Վրաստանի հետ կառուցվող էլեկտրագծով Հայաստանը կմիանա նաև ռուսական համակարգին՝ դառնալով էներգետիկ շղթայի մի մասը: Այս մասին տեղեկացրեց «Հայաստանի բարձրավոլտ էլեկտրացանցեր» ՓԲԸ տնօրեն Արամ Անանյանը նշելով, որ էլեկտրագծերի և ենթակայանների կառուցումը նախատեսված է առաջիկա մի քանի տարիներին:

«Իրանի հետ սահմանակից Սյունիքի մարզում գտնվող «Շինուհայր» ենթակայանի համար արդեն կա պայմանավորվածություն, և մինչ այս տարվա ավարտը կընտրենք կապալառու ընկերությունը: Ծրագրի ավարտը նախատեսված է 2017 թվականին: «Շինուհայր» ենթակայանը սպասարկում է այս ողջ տարածաշրջանը, այստեղից ենք էլեկտրաէներգիա մատակարարում դեպի Մեղրի, որտեղից էլ Իրան: Նույն գծով նաև էլեկտրաէներգիա ենք կարողանում ստանալ Իրանից: Այսօր մենք Իրանին գիշերները տալիս ենք մոտ 100-120 մեգավատտ էլեկտրաէներգիա, իսկ ցերեկները ստանում ենք մոտ 15 մեգավատտ»,- ասաց Անանյանը, հայտնում է «Արմենպրես»-ը:

Նույն ծրագրով նախատեսված է նաև «Եղեգնաձոր» ենթակայանի կառուցումը, որն էլ էլեկտրագծերով կմիանա Հրազդան ՋԷԿ-ին: Ողջ ծրագրի համար «Բարձրավոլտ էլեկտրական ցանցերն» Ասիական զարգացման բանկից ստացել է 23 մլն դոլարի ֆինանսավորում: «Հայաստանի բարձրավոլտ էլեկտրացանցեր» ՓԲԸ տնօրենը վստահ է, որ ինչպես Իրանում, այնպես էլ Վրաստանում կա էլեկտրաէներգիայի պահանջարկ, և Հայաստանը ի զորու է էլեկտրաէներգիա մատակարարել նրանց:

Անանյանը խոսեց նաև Վրաստանի միջոցով Ռուսաստանի էներգետիկ շղթային միանալու մասին ընդգծելով, որ դա թույլ կտա Հայաստանին վթարների ժամանակ էլեկտրաէներգիա ստանալ ՌԴ-ից: Հատկանշական է, որ էներգետիկայի և բնական պաշարների նախարար Երվանդ Զախարյանը վերջերս Գերմանիա կատարած այցի ընթացքում հանդիպել էր Գերմանիայի Դաշնային Հանրապետության Վերականգնման վարկերի բանկի (KFW) խորհրդի անդամ Ռոլանդ Զիլլերի և Արևելյան Եվրոպայի, Կովկասի ու Կենտրոնական Ասիայի տարածաշրջանային տնօրեն Եվա Վիտտի հետ: Հանդիպման ժամանակ քննարկվել են KFW բանկի ֆինանսավորմամբ իրականացվող ծրագրերի ընթացքը, մասնավորապես՝ Հայաստան-Վրաստան 400 կՎ լարման էլեկտրահաղորդման գծի կառուցման ծրագրի երկրորդ փուլը ավելի վաղ ժամկետ տեղափոխելու և առաջին փուլին զուգահեռ իրականացնելու հարցերը:

Հայ-իրանական հարաբերությունները Հայաստանի անկախությունից հետո դինամիկ կերպով զարգացել են թե տնտեսական ոլորտում՝ 2013թ.-ին ապրանքաշրջանառությունը հասել է շուրջ 340 միլիոն դոլարի: Կողմերը նպատակ ունեն այն հասցնել 1 միլիարդ դոլարի: Հայ-իրանական քաղաքական երկխոսությունը ևս գտնվում է բարձար մակարդակում: Նախագահների և նախարարների մակարդակով բազմաթիվ փոխայցելություններ են տեղի ունեցել: Իրան-Ադրբեջան անընդհատ լարվող հարաբերությունների ֆոնին Հայաստան-Իրան հարաբերություններում առկա է փոխադարձ վստահության բարձր մակարդակ:

Երկրների միջև իրականացվել և իրականացվում են մի շարք նախագծեր՝ Մեղրիի ՀԷԿ-ի կառուցում, շարունակվում են Հայաստան-Իրան երրորդ բարձրավոլտ էլեկտրահաղորդակցման գծի շինարարական աշխատանքները: Երկկողմ հետաքրքրություն են ներկայացնում նաև Իրան-Հայաստան երկաթգծի շինարարությունը, ինչը Հարավային Կովկասի տարածաշրջանում նոր իրավիճակ կստեղծի:

Հայաստանում Իրանի դեսպան Մոհամմադ Ռեիսին վերջերս անդրադառնալով Հայաստան-Իրան երկաթգծի շինարարության հարցին նշել էր, որ Թեհրանն անմիջապես պատրաստ է սկսել իրանական տարածքում երկագծի շինարարությունը և երկաթգիծը հասցնել մինչև Մեղրի, երբ շինարարական աշխատանքները մեկնարկեն Հայաստանի տարածքում: Իրան-Հայաստան երկաթգծի շինարարության շնորհիվ Հայաստանը ելք կունենա Իրանի տարածքով դեպի Պարսից ծոց և Կասպից ծով, ինչը շատ կարևոր հանգամանք է Հայաստանի տրանսպորտային ոլորտի դիվերսիֆիկացիայի համար:

Իրանի համար Հայաստանը կդառնա այն հյուսիսային պատուհանը, որի շնորհիվ իրանական ապրանքները ելք կունենան դեպի վրացական սևծովյան Փոթի և Բաթում նավահանգիստներ: Հայաստանը երկաթգծի շնորհիվ կդառնա Հարավային Կովկասում տարանցիկ կարևոր միջանցք: Բացի երկաթգծի շինարարության ծրագրերից, Իրանն ու Հայաստանը իրականացնում են Հյուսիս-Հարավ ճանապարհային միջանցքը: 556 կմ երկարությամբ Մեղրի-Երևան-Բավրա ավտոճանապարհը կառուցումից հետո, կապահովի Հայաստանի հարավային սահմանից դյուրին երթևեկությունը մինչև Վրաստանի սահման, ապա նաև դեպի Սևծովյան նավահանգիստներ:

Միևնույն ժամանակ Հայաստան-Իրան բազմաշերտ համագործակցությունը, ինչպես նաև Հայաստանի մուտքը Եվրասիական տնտեսական միություն, ըստ փորձագետների, բեկում է մտցնում տարածաշրջանային քաղաքական և տնտեսական ինտեգացիայի վեկտորների ուղղվածության մեջ: Այսպիսով Հայաստանի, Իրանի և Ռուսասատնի համար հնարավորություն է առաջանում ստեղծել է նոր իրավիճակ տարածաշրջանում՝ որոշակիորեն հավասարակշռելով Ադրբեջան-Վրաստան-Թուրքիա եռյակ համագործակցությունը և Թուրքիայի ու ԱՄՆ դիրքերի ուժեղացման միտումը Հարավային Կովկասում:
Ցեղասպանություն. հակաքարոզչությունն անզոր է, երբ փաստերն են աղաղակում
Հաջորդ նորություն next
 Ադրբեջանի ԱԳՆ խոսնակը հերթական մեղադրանքներն է հնչեցրել Ֆրանսիայի հասցեին
19.04.2024
Ադրբեջանի ԱԳՆ խոսնակը հերթական մեղադրանքներն է հնչեցրել Ֆրանսիայի հասցեին

alexistogel macau

alexistogel

link alexistogel

situs alexistogel

alexistogel rtp

situs alexistogel

link alternatif alexistogel

alexistogel gacor

bandar alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel terpercaya

alexistogel gacor

alexistogel

alexistogel 4d

alexistogel

alexistogel

alexistogel gacor

alexistogel terpercaya

agen togel online

link alexistogel

alexistogel toto

alexistogel

alexistogel rtp

situs alexistogel

bandar alexistogel

alexistogel

link alexistogel

alexistogel

alexistogel togel slot

alexistogel

alexistogel online

alexistogel

alexistogel gampang menang

alexistogel 4d

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

alexistogel

slot gacor alexistogel